Atgrieziet Klientus, izmantojot NPS pakalpojumu, atgriezenisko saiti un REVIZION lojalitātes novērtējumu

Vairāk nekā 150 uzņēmumi jau ir novērtējuši Revizion Izmēģiniet to arī Jūs!

Izveidojiet savienojumu ar Revizion 1 dienas laikā

Revizion - ir vairāk nekā tikai QR

Atgriezeniskās saites un NPS pakalpojumi, kas palīdz palielināt jūsu peļņu un LTV

LTV (Lifetime Value) – ir uzņēmuma kopējā peļņa, kas saņemta no viena klienta par visu sadarbības laiku ar viņu.

Revizion neatkarīgā atsauksmju sistēma darbojas, lai veidotu Jūsu zīmola reputāciju. Jūs varēsiet ieraudzīt savu uzņēmumu tā, kā to redz Jūsu klienti. Iegūsiet pilnīgu priekšstatu par viņu lojalitāti. Un, iegūstot informāciju, palielināsiet savu peļņu.

Pieslēdziet savu biznesu
about
Palielināts pārdošanas apjoms jauniem klientiem

Kontrole un operatīvais darbs ar atsauksmēm palielinās pārdošanas apjomu un LTV jebkurā biznesā.

about
Stipro pušu identificēšana

Pakalpojums ļaus atrast stiprās puses un parādīt nepilnības biznesa procesos.

about
Auditorijas lojalitāte

Saņemiet tūlītējus paziņojumus mesendžerī, kad Jūsu zīmols tiek minēts tīklā vai jaunās atsauksmēs.

about
Ērta monitoringa sistēma

Revizion partneri iegūst iespēju izsekot atsevišķiem pakalpojumu parametriem un metrikām.

Kā darbojas serviss REVIZION?

image
REVIZION no patērētāja puses
icon Tālrunis
icon Mesendžeris
icon Email
icon QR kods
1

Klients dalās savā pieredzē un saņem tūlītēju atgriezenisko saiti.

2

Lietotājs dalās savos iespaidos personalizētajā Revizion platformas lapā (audio, foto vai teksts), sniedz vērtējumu un NPS.

3

Patērētājs var palikt anonīms vai atstāt savus kontaktus, lai ar viņu varētu sazināties Jūsu uzņēmuma darbinieki.

4

Jūsu atsauksme tiek nosūtīta tieši direktoram, un Jūs saņemat tūlītēju un patiesu atgriezenisko saiti.

image
REVIZION iespējas Jūsu zīmolam
1

Parāda vispārējo apmierinātību ar servisu un reakcijas uz atsauksmēm.

2

Visu atsauksmju un pieminējumu statistika
tiešsaistes režīmā ērtos informācijas paneļos.

3

Lietotāju atgriezeniskās saites apkopošana, analīze, sarunu ar katru klientu ierakstīšana, vērtējumi, lojalitātes statistika un NPS ir pieejami Jūsu Revizion personīgajā kontā.

4

Saņemiet ātru atgriezenisko saiti no katra Jūsu zīmola klienta visos kontaktpunktos.

REVIZION ir sevi efektīvi parādījis 30+ biznesa jomās

sphere

Mazumtirdzniecības ķēdes un veikali

sphere

Ražotāji un izplatītāji

sphere

Transporta uzņēmumi un loģistika

sphere

Restorāni, kafejnīcas, viesnīcas

sphere

E-komercija

sphere

Medicīnas un skaistumkopšanas saloni

sphere

Izklaides industrija

sphere

Nekustamā īpašuma nozare

Kāda ir unikalitāte REVIZION?

num
unique
Vienkārša integrācija un 24/7 atbalsts

Mēs pieslēdzam Revizion 24 stundu laikā, iepriekš apmācot Jūsu darbiniekus darbam ar sistēmu.

num
unique
Elastīgi instrumenti servisa kontrolei

Novērtēšana dažādos kontaktpunktos ar klientu, izmantojot jebkuru ērtu veidu: QR kodi, zvanu centrs, e-pasts, SMS, push paziņojumi, Viber.

num
unique
NPS un lojalitātes analītika

NPS analīze un plaša lojalitātes statistika, kas segmentēta pēc dažādiem galvenajiem rādītājiem

Mēs esam sagatavojuši ideālus risinājumus mazajiem un vidējiem uzņēmumiem.

Izvēlieties savu darba formātu, izmantojot atsauksmes un NPS!

solution
Risinājums mazajiem un vidējiem uzņēmumiem
Vairāk par mazo un vidējo uzņēmumu risinājumiem
solution
Enterprise risinājumi
Vairāk par Enterprise risinājumiem

Jau ir izveidots savienojums ar servisu

Kļūt par Revizion klientu
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
logo
Un daudzi citi...

REVIZION aug jau šobrīd

0
Atsauksmes

katru dienu

+5 šodien

0
Tirdzniecības vietas

pieslēgtas

0
Uzņēmumu

apkalpošanā

Mūsu komanda

team

Pēteris Černišovs

Valdes loceklis

team

Jurijs Bikorizs

Valdes loceklis

team

Sergejs Šapirenko

Valdes loceklis, izpilddirektors

team

Sergejs Goloborodko

Valdes loceklis, izpilddirektors

team

Aleksandrs Jaremčuks

CDO

un vēl vairāk nekā 30 servisa vēstnieku

Par mums raksta
Cienījamās publikācijās

image
Pēteris Černišovs ieguldīja
atgriezeniskās saites servisā Pārskatīšana

Bijušais “Kyivstar” prezidents Pēteris Černišovs pastāstīja par vienu no saviem privātajiem ieguldījumiem. Černišovs ieguldīja atgriezeniskās saites servisā Revizion.

150 tūkstoši USD. Ukrainas jaunuzņēmumu fonds ir noteicis astotā pitčinga uzvarētājus

Valsts Ukrainas jaunuzņēmumu fonds ir identificējis trīs projektus, no kuriem katrs saņems finansējumu USD 50 tūkstošu apmērā.

Līgums ar Burger King, investīcijas no Pētera Černišova un USF. Stāstam par Revizion jaunuzņēmumu

Revizion — platforma Ukrainas uzņēmēju atsauksmēm. Investors Pēteris Černišovs sociālajā tīklā Facebook uzrakstīja par jaunuzņēmuma ceļu no izveides līdz pirmajam ieguldījumam.

Pieslēdziet savu uzņēmumu servisam Revizion 24 stundu laikā

Atstājiet pieteikumu, mūsu speciālists sazināsies ar Jums dažu minūšu laikā un pastāstīs par visām Revizion iespējām Jūsu biznesam.

image

Daži vārdi par projektu REVIZION.UA

Revizion – - ir neatkarīgs Ukrainas serviss, kas apkopo reālas atsauksmes par iestādēm, uzņēmumiem, blogeriem. Mēs palīdzam uzņēmumu īpašniekiem ieraudzīt savus produktus un pakalpojumus ar klientu acīm.

Ko mēs darām?

Pēc tam mēs ģenerēsim QR kodu un īsu saiti. Piedāvājiet to apmeklētājiem (atstājiet uzlīmes uz galda, izdrukājiet uz table tent, nosūtiet pa e-pastu) un saņemiet atsauksmes.

Izmantojot savu personīgo kontu, varat apkopot statistiku par saņemtajiem komentāriem un nosūtīt e-pastus. Jūs arī varat konfigurēt bonusu vai atlaižu nosūtīšanu kā pateicību par atsauksmi.

Kuram var būt noderīgs Revizion?
Visbiežāk pie mums vēršas kafejnīcu, restorānu un veikalu īpašnieki. Bet mēs esam priecīgi redzēt ikvienu, kas pārdod preces un pakalpojumus: viesnīcas, skaistumkopšanas salonus, medicīnas centrus, ceļojumu aģentūras, privātuzņēmējus.

Atsauksmju pakalpojums ir noderīgs gan iesācējiem uzņēmumiem, gan arī tiem, kas jau ir nostiprinājušies tirgū. Pirmajā gadījumā Jūs saņemsiet objektīvas atsauksmes par savu darbu. Otrajā gadījumā - izsekosiet apmeklētāju reakcijai: vai viņiem patika jaunais šefpavāra ēdiens? Vai administrators ir draudzīgs? Vai ārsts ir uzmanīgs?

Klientu lojalitātes indekss (NPS)

Savā darbā mēs izmantojam NPS sistēmu - jaudīgu rīku, ar kuru mēs palīdzam Jums uzlabot servisu, palielināt peļņu un apmierināt Jūsu klientu vajadzības. Klientu apmierinātības indekss parāda, cik daudz Jums pašlaik ir patērētāju, kuri vēlas Jūs ieteikt. Lojālu klientu var droši saukt par ārštata PR menedžeri, jo viņš iesaka Jūsu pakalpojumus saviem draugiem, radiem, paziņām.

Jo vairāk Jums būs lojālu klientu (viņus sauc par promouteriem), jo lielākam draugu skaitam viņi ieteiks Jūsu uzņēmumu. Šī ir efektīva reklāma, kas palīdz palielināt peļņu.

Regulāra NPS līmeņa mērīšana ļauj nepārtraukti uzlabot Jūsu pakalpojumu kvalitāti un piesaistīt lojālāku auditoriju. NPS radītājs palīdz:

- Paskatīties uz savu uzņēmumu ar klienta acīm un uzzināt: ar preču un pakalpojumu kvalitāti viss ir kārtībā, vai ir jāveic labojumi.

- Identificēt lojālos patērētājus un uzmudinātu viņus (dāvanas, atlaides, bonusi).

- Identificēt lietotājus ar neitrālu attieksmi, lai izstrādātu stratēģiju viņu pārcelšanai uz promouteru kategoriju.

NPS pakalpojums palīdz labāk izprast savus klientus, izveidot atgriezenisko saiti un nepārtraukti uzlabot pakalpojumu kvalitāti un izstrādāt efektīvu zīmola attīstības stratēģiju.

Ko mēs darām:

Mēs veicam apkalpošanas kvalitātes NPS auditu, sastādām detalizētu ziņojumu. Mēs anonīmi intervējam Jūsu darbiniekus, lai noteiktu lojalitātes līmeni komandā. Mēs apmācām Jūsu darbiniekus, kā strādāt ar sistēmu.

Rezultātā Jūs saņemat efektīvus risinājumus Jūsu uzņēmuma apkalpošanas uzlabošanai.

Princips: tikai godīgas atsauksmes
Publicējam visas atsauksmes - gan slavinošas, gan dusmīgas. Galvenais, lai tie nāk no īstiem apmeklētājiem. Lai viss būtu caurspīdīgs un godīgs, mēs:

1. identificējam un bloķējam feikus.
2. Informējam iestāžu administrāciju par negatīvām atsauksmēm.

Pašlaik mēs saņemam aptuveni 300 atsauksmes nedēļā. Pirms atsauksmju ievietošanas vietnē mēs izlasām katru no tām. Ja pamanām pasūtījuma komentāra pazīmes, tad zvanāt apmeklētājam un precizējam nianses. Cikos Jūs apmeklējāt iestādi? Kāds bija rēķins? Kurš apkalpoja? Bieži vien feikiem ir nederīgs tālruņa numurs vai nepatiesas atbildes.

Kad uzņēmums saņem zemu vērtējumu, mēs zvanām menedžerim, lai viņš operatīvi reaģētu uz klienta komentāru. Ja Jums ir nepieciešams atrast pareizos vārdus, lai izskaidrotu situāciju vai atvainotos, mēs varam palīdzēt.

Jebkurā gadījumā visi patiesie komentāri, gan ar augstu vērtējumu, gan ar zemu vērtējumu, nonāk vietnē.

Bezmaksas pakalpojums valsts organizācijām

Mēs vēlamies palīdzēt ne tikai privātajiem uzņēmumiem un to klientiem. Mūsu misija ir radīt godīgu atgriezeniskās saites servisu dažādās nozarēs visā Ukrainā. Tāpēc Revizion ir bezmaksas valsts organizācijām: universitātēm, poliklīnikām, sabiedriskā transporta pārvadātājiem.

Pašlaik serviss visaktīvāk darbojas Kijevā, Ļvovā un Žitomirā. Līdz 2019. gada beigām plānojam pieslēgt iestādes no daudzām citām Ukrainas pilsētām.

Mūsu mērķis – lai kafija kafejnīcās būtu garšīga, lai viesnīcas numuri būtu tīri un lai pilsētas autobusi būtu droši, pateicoties Revizion. Ja vēlaties uzzināt, kāda ir klienti attieksme pret Jūsu pakalpojumu, laipni lūdzam!

This website uses cookies. Cookies are required for the correct operation of the site. If you want to know more, click here.

By clicking the "Agree" button, you agree to the use of cookies.

Agree