pie atkārtotiem pasūtījumiem
pie kopējā apgrozījuma
mazākas reklāmas izmaksas
*pamatojoties uz partneru statistiku, kuri jau izmanto servisu
Revizion tas ir vairāk nekā tikai QR
LTV (Lifetime Value) — – ir uzņēmuma kopējā peļņa, kas saņemta no viena klienta par visu sadarbības laiku ar viņu..
Vienkāršākais veids, kā iegūt par 50–80% vairāk reālu atsauksmju. Civilizēti un ērti, no vismaz 4 avotiem, papildus QR kodam.
Attīstiet stratēģiju, produktu, servisu, uzlabojiet
biznesa procesus, kuru pamatā ir informācija, kas saņemta tieši no patērētājiem.
Identificējiet problēmu avotus, atrodiet iemeslus, kāpēc klienti vai izplatītāji aiziet, un savlaicīgi tos atgrieziet.
Saņemiet atgriezenisko saiti un segmentējiet lietotājus. Gūstiet lielāku peļņu, palielinot lojalitāti un ieviešot akcijas konkrētiem klientu segmentiem.
Nepārtraukta klientu apkalpošanas līmeņa novērtējuma izsekošana reāllaikā.
Katru mēnesi saņemiet detalizētu pārskatu par apkalpošanas kvalitāti uzņēmumā.
Uzzina par personāla darbībām uz vietas, var veikt pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas līmeni, apmierinātību.
Ir iespēja ātri reaģēt uz padoto kļūdu, var sazināties ar klientu un atrisināt problēmu. Pirms maza problēma kļūst liela.
Uzzina par personāla darbībām uz vietas, var veikt pasākumus, lai uzlabotu apkalpošanas līmeni, apmierinātību.
Ir iespēja ātri reaģēt uz kļūdu, sazināties ar klientu un atrisināt problēmu. Pirms maza problēma kļūst liela.
To vidū 60+ ir no lielo uzņēmumu un tirdzniecības ķēžu segmenta
Klients veica pirkumu vai izmantoja Jūsu pakalpojumus un saņem piedāvājumu atstāt atsauksmi/piedalīties NPS aptaujā
Caur QR kodu, neinstalējot programmu bezsaistes punktā
No mūsu zvanu centra operatora pa tālr.
Ar ziņojuma palīdzību mesendžerī, uz e-pastu vai push paziņojumā (ar saiti)
Klients atstāj atsauksmi (teksts, foto vai video, anonīms vai ar kontaktu norādi), kurā...
Tiek ievietots personīgi izveidotā atsauksmju lapā revizion.info
Tiek parādīts Jūsu personīgajā Revizion sistēmas kontā
Tiek nosūtīts uz Jūsu Telegram (kā arī SMS vai e-pastā).
Parādās Jūsu vietnē (uzreiz vai pēc iepriekšējas moderācijas)
Mēs neaprobežojamies ar QR kodiem. Jums pieejami 24/7:
Lietotāju atgriezeniskās saites analīze, izmantojot klientu sarunu ierakstus, vērtējumus, lojalitātes statistiku un NPS, kas iegūti no 4+ avotiem.
Dati pa reģioniem un klientu segmentiem ērtos informācijas paneļos, savlaicīga padoto darba uzraudzība (problēmas, reakcijas ātrums uz sūdzību).
Funkcijas, kas reaģē uz klientu atsauksmi, iespēja nosūtīt ziņojumu, uzsākt mārketinga aktivitātes un daudz kas cits.
Ar Jums strādā personīgais menedžeris, un Revizion rīki tiek individuāli pielāgoti Jūsu uzdevumiem: no aptaujas veidlapas izvēles līdz zīmola pieminēšanas globālām monitoringam.
Serviss tiek pielāgots Jūsu mērķiem (logotips, krāsas, grafiskie elementi).
Servisa kvalitātes NPS-auditam ir elastīgi iestatījumi un tas ļauj mainīt līdz pat 7 novērtējuma parametriem. Jūs varat jautāt klientam visu, kas Jūs interesē.
Veiciet anketēšanu Tone of voice ar Revizion, lai:
Novērtējiet darbinieku lojalitātes un apmierinātības līmeni, izmantojot sistēmas rīkus (tiešās saites, pin kodus, segmentāciju pēc reģiona, objekta, amata).
Iegūt sakārtotus datus diagrammu un grafiku veidā.
Pēc rezultātu analīzes identificēt problēmas un novērsiet tās, panākot maksimālu komandas efektivitāti.
Mēs integrējam NPS sistēmu katrā kontaktpunktā ar klientu, izmantojot šādus rīkus: QR kodi, zvanu centrs, Viber, e-pasts, SMS, push
Klientu vajadzību un cerību noteikšana, izmantojot specializētas NPS aptaujas
Lojāls klients piesaista uzņēmumam vismaz 10 jaunus klientus
Veidojam procesu klientu pieredzes uzlabošanai uzņēmumā, veicam darbinieku apmācību
Jūsu uzņēmuma un konkurentu pieminēšanas monitorings vairāk nekā 40 000 vietnēs, tostarp sociālajos tīklos
NPS analīze un lojalitātes statistika tiek segmentēti atbilstoši dažādiem Jūsu izvēlētajiem rādītājiem (periods, vērtējums, objekts utt.)
NPS lojalitātes faktoru un apmierinātības indeksa noteikšana
Tērzēšanas robots un lietotne informē par atsauksmi ar iespēju lasīt tekstu, apskatīt fotoattēlu, video, audio un uzreiz atbildēt
Biznesa procesu audits un elastīga pieeja risinājumu radīšanai servisa uzlabošanai
QR kodu skaits uz viena objekta
nav ierobežots.
Ja situācija ir atrisināta ar Jūsu klientu un ar viņa piekrišanu atsauksme netiek publicēta, vai arī ja vērtējums ir feikts vai necenzēta.
Jautājums par servisu ir viens no aktuālākajiem jebkurā biznesā, tāpēc Revizion izmantošana ir piemērota jebkurā nozarē (interneta veikalos, restorānos, skaistumkopšanas salonos utt.).
Atstājiet pieteikumu, mūsu speciālists sazināsies ar Jums dažu minūšu laikā un pastāstīs par visām Revizion iespējām Jūsu biznesam.
Revizion ir neatkarīgs ukraiņu serviss, kas apkopo reālas atsauksmes par iestādēm, uzņēmumiem, blogeriem. Mēs palīdzam uzņēmumu īpašniekiem ieraudzīt savus produktus un pakalpojumus ar klientu acīm.
Ko mēs darām?
Revizion sistēmu var iegult jebkurā CMS. Pēc vienkārša koda ierakstīšanas Jūsu vietnē parādīsies atsauksmju bloks. Ja Jums nav vietnes, mēs izveidosim iestādes personisku lapu servisā Revizion.
Pēc tam mēs ģenerēsim QR kodu un īsu saiti. Piedāvājiet to apmeklētājiem (atstājiet uzlīmes uz galda, izdrukājiet uz table tent, nosūtiet pa e-pastu) un saņemiet atsauksmes.
Izmantojot savu personīgo kontu, varat apkopot statistiku par saņemtajiem komentāriem un nosūtīt e-pastus. Jūs arī varat konfigurēt bonusu vai atlaižu nosūtīšanu kā pateicību par atsauksmi.
Kuram var būt noderīgs Revizion?
Visbiežāk pie mums vēršas kafejnīcu, restorānu un veikalu īpašnieki. Bet mēs esam priecīgi redzēt ikvienu, kas pārdod preces un pakalpojumus: viesnīcas, skaistumkopšanas salonus, medicīnas centrus, ceļojumu aģentūras, privātuzņēmējus.
Atsauksmju pakalpojums ir noderīgs gan iesācējiem uzņēmumiem, gan arī tiem, kas jau ir nostiprinājušies tirgū. Pirmajā gadījumā Jūs saņemsiet objektīvas atsauksmes par savu darbu. Otrajā gadījumā - izsekosiet apmeklētāju reakcijai: vai viņiem patika jaunais šefpavāra ēdiens? Vai administrators ir draudzīgs? Vai ārsts ir uzmanīgs?
Klientu lojalitātes indekss (NPS)
Savā darbā mēs izmantojam NPS sistēmu - jaudīgu rīku, ar kuru mēs palīdzam Jums uzlabot servisu, palielināt peļņu un apmierināt Jūsu klientu vajadzības. Klientu apmierinātības indekss parāda, cik daudz Jums pašlaik ir patērētāju, kuri vēlas Jūs ieteikt. Lojālu klientu var droši saukt par ārštata PR menedžeri, jo viņš iesaka Jūsu pakalpojumus saviem draugiem, radiem, paziņām.
Jo vairāk Jums būs lojālu klientu (viņus sauc par promouteriem), jo lielākam draugu skaitam viņi ieteiks Jūsu uzņēmumu. Šī ir efektīva reklāma, kas palīdz palielināt peļņu.
Regulāra NPS līmeņa mērīšana ļauj nepārtraukti uzlabot Jūsu pakalpojumu kvalitāti un piesaistīt lojālāku auditoriju. NPS radītājs palīdz:
- Paskatīties uz savu uzņēmumu ar klienta acīm un uzzināt: ar preču un pakalpojumu kvalitāti viss ir kārtībā, vai ir jāveic labojumi.
- Identificēt lojālos patērētājus un uzmudinātu viņus (dāvanas, atlaides, bonusi).
- Identificēt lietotājus ar neitrālu attieksmi, lai izstrādātu stratēģiju viņu pārcelšanai uz promouteru kategoriju.
NPS pakalpojums palīdz labāk izprast savus klientus, izveidot atgriezenisko saiti un nepārtraukti uzlabot pakalpojumu kvalitāti un izstrādāt efektīvu zīmola attīstības stratēģiju.
Ko mēs darām:
Mēs veicam apkalpošanas kvalitātes NPS auditu, sastādām detalizētu ziņojumu. Mēs anonīmi intervējam Jūsu darbiniekus, lai noteiktu lojalitātes līmeni komandā. Mēs apmācām Jūsu darbiniekus, kā strādāt ar sistēmu.
Rezultātā Jūs saņemat efektīvus risinājumus Jūsu uzņēmuma apkalpošanas uzlabošanai.
Princips: tikai godīgas atsauksmes
Publicējam visas atsauksmes - gan slavinošas, gan dusmīgas. Galvenais, lai tie nāk no īstiem apmeklētājiem. Lai viss būtu caurspīdīgs un godīgs, mēs:
1. identificējam un bloķējam feikus.
2. Informējam iestāžu administrāciju par negatīvām atsauksmēm.
Pašlaik mēs saņemam aptuveni 300 atsauksmes nedēļā. Pirms atsauksmju ievietošanas vietnē mēs izlasām katru no tām. Ja pamanām pasūtījuma komentāra pazīmes, tad zvanāt apmeklētājam un precizējam nianses. Cikos Jūs apmeklējāt iestādi? Kāds bija rēķins? Kurš apkalpoja? Bieži vien feikiem ir nederīgs tālruņa numurs vai nepatiesas atbildes.
Kad uzņēmums saņem zemu vērtējumu, mēs zvanām menedžerim, lai viņš operatīvi reaģētu uz klienta komentāru. Ja Jums ir nepieciešams atrast pareizos vārdus, lai izskaidrotu situāciju vai atvainotos, mēs varam palīdzēt.
Jebkurā gadījumā visi patiesie komentāri, gan ar augstu vērtējumu, gan ar zemu vērtējumu, nonāk vietnē.
Bezmaksas pakalpojums valsts organizācijām
Mēs vēlamies palīdzēt ne tikai privātajiem uzņēmumiem un to klientiem. Mūsu misija ir radīt godīgu atgriezeniskās saites servisu dažādās nozarēs visā Ukrainā. Tāpēc Revizion ir bezmaksas valsts organizācijām: universitātēm, poliklīnikām, sabiedriskā transporta pārvadātājiem.
Pašlaik serviss visaktīvāk darbojas Kijevā, Ļvovā un Žitomirā. Līdz 2019. gada beigām plānojam pieslēgt iestādes no daudzām citām Ukrainas pilsētām.
Mūsu mērķis – lai kafija kafejnīcās būtu garšīga, lai viesnīcas numuri būtu tīri un lai pilsētas autobusi būtu droši, pateicoties Revizion. Ja vēlaties uzzināt, kāda ir klienti attieksme pret Jūsu pakalpojumu, laipni lūdzam!
Mēs ar Jums sazināsimies 10 minūšu laikā mūsu darba laikā.
Strādājam no 9:00 līdz 20:00.
Esiet informēti par jaunumiem
ar pakalpojumu aprakstu, izmantošanas piemēriem un rādītājiem, kuri ir sasniegti?
This website uses cookies. Cookies are required for the correct operation of the site. If you want to know more, click here.
By clicking the "Agree" button, you agree to the use of cookies.